سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مؤثر ترین روش یادگیری زبان فرانسه

12- همواره زبان فرانسوی را با فایل صوتی گوش بدهید
بسیاری از مردم از این بخش غافل هستند و یا چون فایل صوتی را کمتر متوجه می شوند؛ فقط به خواندن رمان ها و مجله های فرانسوی می پردازند، اما اگر می خواهید مطالب بیشتری را یاد بگیرید؛ یکی از راه حل های کلیدی، گوش دادن به فایل صوتی است.

فرانسوی نوشتاری و فرانسوی گفتاری تقریباً 2 زبان مختلف است.

بسیاری از حروف هستند که ادا نمی شوند یا مثل این است که گوینده از روی آنها سر می خورد، بسیاری از حرف ها به هم وصل می شوند؛ به همین ترتیب آنچه می شنوید با آنچه که نوشته می شود متفات است.

برای اطلاعات بیشتر ، مقاله من را بخوانید که چرا همیشه باید زبان فرانسوی را با فایل صوتی یاد بگیرید. حتی هنگام مطالعه گرامر، پخش فایل صوتی به شما کمک می کند که همان طور که درس ها را می گذرانید، فوق العاده پیشرفت داشته باشید.

انتخاب فایل های صوتی مناسب نیز بسیار ضروری است: یک فرد مبتدی در یادگیری زبان فرانسه، اگر بخواهد به یک فیلم فرانسوی گوش بدهد، دلسرد خواهد شد.

در آن مرحله، فیلم های فرانسوی را باید به عنوان یک تفریح و سرگرمی نگاه کرد، نه یک ابزار مطالعه ی جدی.

انتخاب صحیح کتاب صوتی فرانسوی اولین چالش شماست و این انتخاب شما می تواند به موفقیت یا عدم موفقیت شما در مطالعات زبان فرانسه بستگی داشته باشد.

11- با سبک یادگیری تان در ارتباط باشید.
باید بدانید که در هر برهه از یادگیری به کدام مهارت نیاز دارید؟ آیا باید رایتینگ خود را تقویت کنید؟ آیا می خواهید مهارت شنیداری تان را توسعه دهید؟ یا باید مطالبی را با دقت مطالعه کنید؟

صرف نظر از این که چه روشی را برای یادگیری فرانسوی انتخاب کرده اید؛ اطمینان حاصل کنید که این روش را با سبک مطالعه تان تطبیق داده اید. همان طور که گفته شد، اگر می خواهید به صورتی زبان فرانسه را یاد بگیرید که با دیگران ارتباط برقرار کنید؛ مطالعه فرانسوی با فایل های صوتی یک ضرورت خواهد بود: باید بتوانید حرف های دیگران به زبان فرانسه را درک کنید و خودتان نیز به زبان فرانسه صحبت کنید.

10- مطالعه یه تنهایی، نمی تواند برای همه کارساز باشد.
وقتی صحبت از یادگیری زبانها می شود، همه انسان ها مشابه نیستند. من برای صدها دانشجو تدریس کرده ام و می توانم بنا بر تجربیاتم به شما بگویم که برخی افراد راحت تر از دیگران، زبان جدید را یاد می گیرند. هرچند که این موضوع عادلانه نیست ، و گفتن آن نیز شاید جالب نباشد … اما به هرحال این درست است.

این بدان معنا نیست که فردی که استعداد کمتری دارد، نتواند زبان فرانسه را یاد بگیرد، بلکه این بدان معناست که مطالعه ی به تنهایی، برای همه کارآمد نیست.

برخی دانش آموزان به مهارت یک معلم نیاز دارند تا از روش های مطالعاتی آنها را بتواند راهنمایی کند، به آنها انگیزه دهد و راه های خلاقانه ای برای توضیح نکته ها پیدا کند و آنها را به صورتی تفهیم شدنی آموزش دهد. آموزش اسکایپ و / یا تلفنی فرانسه می تواند راه حل خوبی باشد.

در این بحث، مقاله من در مورد نحوه انتخاب بهترین روش یادگیری ممکن است برایتان مفید باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....